sofusMATCH2024-03-22T18:34:32+01:00

sofusMATCH

sofusMATCH er den eneste løsning, der er skræddersyet til at håndtere alt vedrørende plejefamilier og børn

sofusMATCH

sofusMATCH er den eneste løsning, der er skræddersyet til at håndtere alt vedrørende plejefamilier og børn

Om sofusMATCH

Her er værktøjet målrettet til kommunens familieplejeorganisation, som er skabt til, at I kan håndtere alt vedrørende jeres plejefamilier og børn.

sofusMATCH er redskabet, der giver jer systematik i arbejdet med at matche plejefamilier og børn.

I får overblik over familierne, godkendelser, kurser, ønsker og meget mere. Og I skaber sammenhæng mellem familiens ressourcer og barnets behov.

sofusMATCH er udarbejdet i tæt samarbejde med medarbejderne i Familieplejen i Aarhus og Aalborg Kommune. På den måde har vi sikret, at programmet understøtter de opgaver, som udføres i praksis.

Integrationer ved sofusMATCH

  • Sende beskeder med vedhæftede filer til plejefamilierne via e-Boks

  • Opkobling til kommunelogin via ADFS

  • Cpr.opslag via serviceplatformen med automatisk opdatering af børn og plejefamilier

  • Data-export til kommunernes interne BI

  • Log ind med NemID for plejefamilierne

Fordele ved sofusMATCH

Fordele for familieplejen

  • Overblik over jeres anbringelser, foranstaltninger og økonomi

  • Omfattende ledelsesinformation

  • Tidsbesparende og hensigtsmæssige arbejdsgange

  • Sikrer at GDPR overholdes

  • Høj grad af vidensdeling

  • Se visitationsliste over alle, endnu ikke matchede børn

  • Skrive journal og opbevare dokumenter
  • Oprette og administrere kurser og temadage for plejefamilier

  • Håndtere al honorering, kontrakter, kørsel, ansøgning om enkeltydelser mm.

Fordele for plejefamilien

  • Kan kommunikere sikkert med familieplejekonsulenten

  • Kan modtage og opbevare alle dokumenter sikkert og kun så længe, formålet tilsiger det

  • Skrive dagbogsnotater

  • Skrive statusudtalelser

  • Arbejde systematisk med handleplanen

Om sofusMATCH

Her er værktøjet målrettet til kommunens familieplejeorganisation, som er skabt til, at I kan håndtere alt vedrørende jeres plejefamilier og børn.

sofusMATCH er redskabet, der giver jer systematik i arbejdet med at matche plejefamilier og børn.

I får overblik over familierne, godkendelser, kurser, ønsker og meget mere. Og I skaber sammenhæng mellem familiens ressourcer og barnets behov.

sofusMATCH er udarbejdet i tæt samarbejde med medarbejderne i Familieplejen i Aarhus og Aalborg Kommuner. På den måde har vi sikret, at programmet understøtter de opgaver, som udføres i praksis.

Integrationer ved sofusMATCH

  • Sende beskeder med vedhæftede filer til plejefamilierne via e-Boks

  • Opkobling til kommunelogin via ADFS

  • Cpr.opslag via serviceplatformen med automatisk opdatering af børn og plejefamilier

  • Cvr. Opslag med automatisk overførsel af institutioners oplysninger fra Cvr. Registeret

  • Data-export til kommunernes interne BI

  • Log ind med NemID for plejefamilierne

Fordele ved sofusMATCH

Fordele for familieplejen

  • Overblik over jeres anbringelser, foranstaltninger og økonomi

  • Omfattende ledelsesinformation

  • Tidsbesparende og hensigtsmæssige arbejdsgange

  • Sikrer at GDPR overholdes

  • Høj grad af vidensdeling

  • Se visitationsliste over alle, endnu ikke matchede børn

  • Skrive journal og opbevare dokumenter
  • Oprette og administrere kurser og temadage for plejefamilier

  • Håndtere al honorering, kontrakter, kørsel, ansøgning om enkeltydelser mm.

Fordele for plejefamilien

  • Kan kommunikere sikkert med familieplejekonsulenten

  • Kan modtage og opbevare alle dokumenter sikkert og kun så længe, formålet tilsiger det

  • Skrive dagbogsnotater

  • Skrive statusudtalelser

  • Arbejde systematisk med handleplanen

Interesseret i at høre mere om sofusMATCH?

Ønsker I at vide mere om programmet, hvad det koster at anskaffe eller at prøve det gratis, så kan I udfylde kontaktformularen, og så kontakter vi jer snarest muligt. I er også velkommen til at ringe eller sende os en mail med navn og telefonnummer, så vil I snarest blive ringet op.

sofus
Mai-Britt Brunbjerg

Spørgsmål og svar

sofus
Skal der installeres noget på min computer?2024-02-29T12:37:21+01:00

Nej, hvis du har en moderne browser – f.eks. Google Chrome, Firefox, Safari eller anden i en nyere version er du kørende.

Kan jeg bruge programmet på tablet, iPad og smartphone?2024-02-29T12:37:47+01:00

Dagbogsprogrammet er udviklet med responsivt design, hvor skærmbillederne indretter sig efter skærmstørrelsen. sofusMATCH fungerer fint på tablets og iPads, men er ikke optimeret til smartphones.

Skal jeg tage backup af det jeg skriver?2024-02-29T12:38:12+01:00

Nej, alt hvad du skriver i programmet bliver gemt hos vores hostingfirma – Netic A/S – som sørger for al sikkerhed, kryptering back up m.m.

Bliver der gemt noget på min computer?2024-02-29T12:38:36+01:00

Nej.

Kan vi skrive rapporter i ICS skabelonen?2024-02-29T13:32:38+01:00

Hvis I bruger den rapportversion som vi udgav i 2016, kan I skrive i alle de originale skabeloner I vil.

Kan vi selv oprette nye medarbejdere?2024-03-04T08:17:43+01:00

De medarbejdere, som er oprettet som administratorer i familieplejeorganisationen, kan oprette og slette medarbejdere.

Spørgsmål og svar

sofus
Skal der installeres noget på min computer?2024-02-29T12:37:21+01:00

Nej, hvis du har en moderne browser – f.eks. Google Chrome, Firefox, Safari eller anden i en nyere version er du kørende.

Kan jeg bruge programmet på tablet, iPad og smartphone?2024-02-29T12:37:47+01:00

Dagbogsprogrammet er udviklet med responsivt design, hvor skærmbillederne indretter sig efter skærmstørrelsen. sofusMATCH fungerer fint på tablets og iPads, men er ikke optimeret til smartphones.

Skal jeg tage backup af det jeg skriver?2024-02-29T12:38:12+01:00

Nej, alt hvad du skriver i programmet bliver gemt hos vores hostingfirma – Netic A/S – som sørger for al sikkerhed, kryptering back up m.m.

Bliver der gemt noget på min computer?2024-02-29T12:38:36+01:00

Nej.

Kan vi skrive rapporter i ICS skabelonen?2024-02-29T13:32:38+01:00

Hvis I bruger den rapportversion som vi udgav i 2016, kan I skrive i alle de originale skabeloner I vil.

Kan vi selv oprette nye medarbejdere?2024-03-04T08:17:43+01:00

De medarbejdere, som er oprettet som administratorer i familieplejeorganisationen, kan oprette og slette medarbejdere.