sofusSOCIAL
sofusSOCIAL er den eneste løsning, der er skræddersyet til at håndtere alt vedrørende jeres brug af interne og eksterne kontaktpersoner
sofusSOCIAL
sofusSOCIAL er både et fagsystem til at få overblik over dagindsatser samt dokumentation på sagerne.
Om sofusSOCIAL
Mange kommuner og virksomheder løser opgaver for borgere ved hjælp af kontaktpersoner og mentorer. sofusSOCIAL er et digitalt værktøj, som hjælper med at sikre, at opgaverne bliver løst systematisk, sammenhængende og med overblik.
Med programmet kan borgere, interne og eksterne kontaktpersoner oprettes i et samlet system, hvilket giver langt bedre muligheder for at skabe gode og effektive match mellem borgerens behov for støtte og kontaktpersonens kompetencer. sofusSOCIAL er udviklet i samarbejde mellem sofus™, som har specialiseret sig i socialfagligeudviklingssystemer, og Aalborg Kommune. Systemet overholder alle krav til sikkerhed og GDPR.
Integrationer ved sofusSOCIAL
-
Sende beskeder med vedhæftede filer til eksterne kontaktpersoner via e-Boks
-
Opkobling til kommunelogin via ADFS
-
Cpr. opslag via serviceplatformen med automatisk opdatering af børn og eksterne kontaktpersoner
-
Data-export til kommunernes interne BI
-
Log ind med NemID for eksterne brugere
Fordele og hvorfor sofusSOCIAL er det rigtige valg
- Systematik og overblik over alle indsatser
Visitationsliste over alle endnu ikke matchede opgaver
- Match af borgers behov med medarbejderens kompetencer
- Medarbejderne kan skrive notater, statusrapporter og holde styr på aftaler
- Eksterne medarbejdere kan kommunikere og opbevare personfølsomme oplysninger sikkert
Dokumentation af medarbejdernes indsats og borgerens udvikling
Ledelsesinformation om indsatser, varighed og den enkelte medarbejders opgaver
Sikrer at alle krav og regler om GDPR overholdes
Om sofusSOCIAL
Mange kommuner og virksomheder løser opgaver for borgere ved hjælp af kontaktpersoner og mentorer. sofusSOCIAL er et digitalt værktøj, som hjælper med at sikre, at opgaverne bliver løst systematisk, sammenhængende og med overblik.
Med programmet kan borgere, interne og eksterne kontaktpersoner oprettes i et samlet system, hvilket giver langt bedre muligheder for at skabe gode og effektive match mellem borgerens behov for støtte og kontaktpersonens kompetencer. sofusSOCIAL er udviklet i samarbejde mellem sofus™, som har specialiseret sig i socialfagligeudviklingssystemer, og Aalborg Kommune. Systemet overholder alle krav til sikkerhed og GDPR.
Integrationer ved sofusSOCIAL
-
Sende beskeder med vedhæftede filer til eksterne kontaktpersoner via e-Boks
-
Opkobling til kommunelogin via ADFS
-
Cpr. opslag via serviceplatformen med automatisk opdatering af børn og eksterne kontaktpersoner
-
Cvr. opslag med automatisk overførsel af virksomheders oplysninger fra Cvr. Registeret
-
Data-export til kommunernes interne BI
-
Log ind med NemID for eksterne brugere
Fordele og hvorfor sofusSOCIAL er det rigtige valg
- Systematik og overblik over alle indsatser
Visitationsliste over alle endnu ikke matchede opgaver
- Match af borgers behov med medarbejderens kompetencer
- Medarbejderne kan skrive notater, statusrapporter og holde styr på aftaler
- Eksterne medarbejdere kan kommunikere og opbevare personfølsomme oplysninger sikkert
Dokumentation af medarbejdernes indsats og borgerens udvikling
Ledelsesinformation om indsatser, varighed og den enkelte medarbejders opgaver
Sikrer at alle krav og regler om GDPR overholdes
Interesseret i at høre mere om sofusSOCIAL?
Ønsker I at vide mere om programmet, hvad det koster at anskaffe eller at prøve det gratis, så kan I udfylde kontaktformularen, og så kontakter vi jer snarest muligt. I er også velkommen til at ringe eller sende os en mail med navn og telefonnummer, så vil I snarest blive ringet op.
Spørgsmål og svar
Nej, hvis du har en moderne browser – f.eks. Google Chrome, Firefox, Safari, Edge eller anden i en nyere version er du kørende.
Alle sofus systemer er udviklet med responsivt design, hvor skærmbillederne indretter sig efter skærmstørrelsen. Uanset om det er på PC, tablet eller mobil.
Nej, der laves daglig backup af vores hostingfirma – Netic A/S – som sørger for al sikkerhed, kryptering back up m.m.
Ja. I kan uploade alle de word- og exel skabeloner I bruger og herefter skrive i skabelonerne via OnlyOffice.
De medarbejdere, som er oprettet som administratorer, kan oprette og slette medarbejdere.
Spørgsmål og svar
Nej, hvis du har en moderne browser – f.eks. Google Chrome, Firefox, Safari, Edge eller anden i en nyere version er du kørende.
Alle sofus systemer er udviklet med responsivt design, hvor skærmbillederne indretter sig efter skærmstørrelsen. Uanset om det er på PC, tablet eller mobil.
Nej, der laves daglig backup af vores hostingfirma – Netic A/S – som sørger for al sikkerhed, kryptering back up m.m.
Ja. I kan uploade alle de word- og exel skabeloner I bruger og herefter skrive i skabelonerne via OnlyOffice.
De medarbejdere, som er oprettet som administratorer, kan oprette og slette medarbejdere.